DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIEKIERCZYNIE
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO REFERENT DS. SZKOŁY
I. DANE PODSTAWOWE:
III. WYMAGANIA DODATKOWE pożądane od kandydata:
1. znajomość przepisów ustaw: Karta Nauczyciela, Kodeks pracy, Ustawa o systemie oświaty, Prawo oświatowe,
2. znajomość obsługi komputera i obsługi urządzeń biurowych, posługiwanie się pocztą elektroniczną,
3. znajomość Systemu Informacji Oświatowej,
4. samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU BĘDĄCYM PRZEDMIOTEM NABORU:
1. rejestrowanie pism przychodzących i wysyłanych ze szkoły,
2. przepisywanie pism,
3. prowadzenie dokumentacji dot. przebiegu nauczania (księga uczniów, księga ewidencji dzieci, księga absolwentów),
4. sporządzanie odpisów dokumentów szkolnych,
5. prowadzenie ewidencji wydanych świadectw szkolnych,
6. wydawanie i rejestr legitymacji uczniowskich,
7. wydawanie zaświadczeń,
8. sporządzanie sprawozdań,
9. prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników szkoły,
10.terminowe przekazywanie informacji dot. pracowników szkoły, m.in. informowanie o telefonach służbowych, informacje od rodziców,
11. przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
12. ustalanie uprawnień do nagrody jubileuszowej,
13. prowadzenie ewidencji czasu pracy
14. wydawanie skierowań na badania profilaktyczne,
15. współpraca z Referatem Finansowej Obsługi Oświaty,
16. przyjmowanie interesantów,
17. zakup, wydawanie i ewidencja środków czystości,
18. wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb szkoły, zleconych przez dyrektora szkoły.
1. list motywacyjny
2. życiorys (CV)
3. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie,
b) staż,
c)posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, itp.)
4. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. oświadczenie kandydata o:
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) tym, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
d) niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) stanie zdrowia kandydata o braku przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku,
f) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
6. klauzula informacyjna (RODO).
Uwaga!
Oświadczenia te mogą być zlożone pojedynczo lub wspólnie w ramach jednego dokumentu- wg wzoru w załączeniu. Dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 4, 5 i 6 należy składać w formie oryginałłów, a pozostałe w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem prezez kandydata. List motywacyjny i CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
VI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Siekierczynie, 59 – 818 Siekierczyn 200A od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 14 lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Nieprzekraczalny termin złożenia kompletu dokumentów upływa w dniu 21 lipca 2022 roku o godz. 14. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją:
„Nabór na stanowisko urzędnicze - referent ds. szkoły.”
Otwarcie ofert nastapi 22 lipca o godz. 10.00.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne naboru zostaną powiadomieni telefonicznie.
VII. INFORMACJE DODATKOWE:
1. kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
2. w miesiącu czerwcu 2022 r., tj. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w szkole podstawowej w siekierczynie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
VIII. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
1. praca biurowa przy komputerze z wykorzystaniem urządzeń biurowych,
2. oświetlenie naturalne i sztuczne,
3. praca przy komputerze powyżej połowy etatu,
4. stanowisko pracy usytuowane na parterze, budynek dwukondygnacyjny, brak windy,
5. budynek częściowo przystosowany dla osób poruszających się na wózku – podjazd do bydynku głównego szkoły.
6. termin rozpoczęcia pracy do uzgodnienia (proponowany od 22 sierpnia 2022 r.).
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej RODO, informuję, że”
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w ramach wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z prowadzeniem rekrutacji.
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy zmierzających do podjęcia i realizacji stosunku pracy.
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – w szczególności dochodzenie roszczeń.
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. h RODO jako niezbędne do oceny zdolności pracownika do pracy.
Siekierczyn, dnia 11 lipca 2022 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 SP w Siekierczynie