DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIEKIERCZYNIE
OGŁASZA TRZECI NABÓR
NA STANOWISKO REFERENT DS. SZKOŁY
I. DANE PODSTAWOWE:
1. Nazwa i adres jednostki: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie,
59 – 818 Siekierczyn 200A, tel. 75 7221728, e-mail: szkola@siekierczyn.pl, www.spsiekierczyn.superszkolna.pl
2. Nazwa stanowiska pracy: referent ds. szkoły.
3. Wymiar etatu: cały etat, umowa na czas określony.
II. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 poz. 530),
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane wykształcenie administracyjne, ekonomiczne,
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
5. nieposzlakowana opinia,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
7. biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
III. WYMAGANIA DODATKOWE pożądane od kandydata:
1. znajomość przepisów ustaw: Karta Nauczyciela, Kodeks pracy, Ustawa o systemie oświaty, Prawo oświatowe,
2. znajomość obsługi komputera i obsługi urządzeń biurowych, posługiwanie się pocztą elektroniczną,
3. znajomość Systemu Informacji Oświatowej,
4. samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU BĘDĄCYM PRZEDMIOTEM NABORU:
1. rejestrowanie pism przychodzących i wysyłanych ze szkoły,
2. przepisywanie pism,
3. prowadzenie dokumentacji dot. przebiegu nauczania (księga uczniów, księga ewidencji dzieci, księga absolwentów),
4. sporządzanie odpisów dokumentów szkolnych,
5. prowadzenie ewidencji wydanych świadectw szkolnych,
6. wydawanie i rejestr legitymacji uczniowskich,
7. wydawanie zaświadczeń,
8. sporządzanie sprawozdań,
9. prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników szkoły,
10.terminowe przekazywanie informacji dot. pracowników szkoły, m.in. informowanie o telefonach służbowych, informacje od rodziców,
11. przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
12. ustalanie uprawnień do nagrody jubileuszowej,
13. prowadzenie ewidencji czasu pracy
14. wydawanie skierowań na badania profilaktyczne,
15. współpraca z Referatem Finansowej Obsługi Oświaty,
16. przyjmowanie interesantów,
17. zakup, wydawanie i ewidencja środków czystości,
18. wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb szkoły, zleconych przez dyrektora szkoły.
V. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. list motywacyjny
2. życiorys (CV)
3. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie,
b) staż,
c)posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, itp.)
4. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. oświadczenie kandydata o:
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) tym, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
d) niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) stanie zdrowia kandydata o braku przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku,
f) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
6. klauzula informacyjna (RODO).
Uwaga!
Oświadczenia te mogą być złożone pojedynczo lub wspólnie w ramach jednego dokumentu- wg wzoru w załączeniu. Dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 4, 5 i 6 należy składać w formie oryginałów, a pozostałe w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez kandydata. List motywacyjny i CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
VI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Siekierczynie, 59 – 818 Siekierczyn 200A poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 13.00 lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Nieprzekraczalny termin złożenia kompletu dokumentów upływa w dniu 6 września 2022 roku o godz. 11.00. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją:
„Nabór na stanowisko urzędnicze - referent ds. szkoły.”
Otwarcie ofert nastąpi 6 września o godz. 14.00.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne naboru zostaną powiadomieni telefonicznie.
VII. INFORMACJE DODATKOWE:
1. kopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
2. w miesiącu czerwcu 2022 r., tj. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Siekierczynie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
VIII. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
1. praca biurowa przy komputerze z wykorzystaniem urządzeń biurowych,
2. oświetlenie naturalne i sztuczne,
3. praca przy komputerze powyżej połowy etatu,
4. stanowisko pracy usytuowane na parterze, budynek dwukondygnacyjny, brak windy,
5. budynek częściowo przystosowany dla osób poruszających się na wózku – podjazd do budynku głównego szkoły.
6. termin rozpoczęcia pracy do uzgodnienia (proponowany od 25 sierpnia 2022 r.).
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej RODO, informuję, że”
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie, 59 – 818 Siekierczyn 200A,
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych – Rafał Wielgus, z którym można kontaktować się mailowo: iod@bhpex.pl
3. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja praw i obowiązków administratora w związku prowadzeniem procesu rekrutacji:
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w ramach wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z prowadzeniem rekrutacji.
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy zmierzających do podjęcia i realizacji stosunku pracy.
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – w szczególności dochodzenie roszczeń.
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. h RODO jako niezbędne do oceny zdolności pracownika do pracy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione Pani/Pana danych osobowych, w uzasadnionych przypadkach albo na podstawie uzasadnionych przepisów prawa (np. medycyna pracy).
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres wskazany przepisami prawa.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania i usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
Siekierczyn, dnia 25 sierpnia 2022 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 SP w Siekierczynie